onsdag 4 februari 2009

Ja vann! ;P


Se där. Emilie hade visst beslutat sig för att hedra mig med att ge mig ett litet pris. Tack för de. =)
Tänkte att också jag skulle ge det vidare till några andra bloggare. Sätter dock gränsen till tre stycken, 3st förutom Emilie då alltså som självklart får priset tillbaka. Tycker hon har en jättefin blogg helt enkelt. Hon har verkligen fått till den och det är roligt att läsa om tex. saker och ting som händer där hemma.

De tre utöver henne som priset är:

Märta, Edward & Josef

Tre människor vars bloggar jag har stor behållning och glädje av att läsa.

2 kommentarer:

märta sa...

Känner mig sjukt hedrad för detta pris! :D

Wildärtan sa...

Åh tack kära du - förstår att du gillar mina scrapbookinginslag särskilt mycket:-D

Jag ska scrappa ikväll... *yeay...*