torsdag 12 november 2009

Musik är en annan... ;P

Musik är en annan sån där sak som påverkar lite extra. Det braiga med musiken är att man ju kan påverka utgången lite hur man vill om man säger så. ;P

Min bror David introducerade Bublé för mig för nåt år sen å då lyssnade jag på han en del.
Nu återupptäckte ja han dock efter att ha snubblat över han på FB. Som om han ha legat i dvala eller ide ett tag. Men varför ha han de? Han ä ju störtskön juh! ;)

Sökte åt han på Spotify direkt efter att ja sprang på han på FB så nu blir de förhoppningsvis lite mer frekvent lyssnande framöver.

Som en, för dig som läser, skön paus i mitt myckna skrivande (vilket kanske är en sorts kompenserande för mitt fatalt "afrekventa" bloggande) lägger jag här in den video jag snubblade över. =)



Ger mig hopp. ;P

Inga kommentarer: