fredag 22 oktober 2010

Inte ännu…

Jag har inte återtagit bloggandet på allvar ännu men jag funderar på det och kollar upp lite olika alternativ som ska underlätta för mig i det eventuella åtagandet. Ler

Vi ska se här. Detta inlägg publiceras via Windows Live Writer. Måste ju testa lite saker…

Ett videoklipp kanske?

Hade laddat ner ett program för att spela in från datorns webkamera och lekte lite. :P

Och så en bild:

Picture0006

Hyfsat rufsig och fin. Ler med tungan ute

Och så kan jag ju länka till e10bloggen som jag gjorde till vårt gemensamma arbete i Töre och Överkalix så får jag se hur de ser ut med. Ler

(undrar just hur dessa smileys ser ut när de hamnar på bloggen? Nu när jag skriver de olika tecken en smiley består av blir det en fin liten smiley av typ bmp-stuk. Blir det samma på bloggen eller bli de bara tecknen som syns? Alltså “; )” istället för en smiley-bild.)

Jajja. Nu ska vi publicera det här och se vad som händer.

Hoppas att ni har det bra där ute i världen.

- Oj. Vilka tror jag läser min blogg egentligen? Lite på gränsen till högmod de där nästan. Blinkar

Inga kommentarer: