söndag 2 november 2008

Gammalt blogg - Saknad...

Bara å inse... trots att ja är den typen som kommer in ganska enkelt i en ny gemenskap så ä de bara å inse... saknaden av mina gamla vänner och min hembygd blir ibland stor!
Och så är det ju den tiden på året... första året sen de år jag fyllde 16 (tillsyns-jakt) som jag inte är ute me Miro i skogen och jagar älg.. =/ Har ju börjat studera på PTS här nere i uppsala å de ä så mycke plugg å saker man ska komma in i så jag kände att de inte va läge å fara hem.. suck..
Dessutom så får man rapport av Zleepy att han i början av dagen haft när-kontakt med en björn som, mest troligt pga en lockande lukt fr ån bilen, dragits till platsen där han står på pass. 20 meter hade han tydligen till besten men med en massa bråte i vägen så blev inget skott avlossat. Snacka om spännande inledning på årets jakt! =)

Så är det... ska försöka få tid å "skriva av mig" lite oftare här på bloggen men vi får väl se va de bli av dom ambitionerna... ;)

Hoppas ni har det bra mina vänner! Sköt om er och Gud Välsigne Er!

Inga kommentarer: