tisdag 4 november 2008

Tid att blogga

När ska man lyckas ta sig tid till att blogga är de tänkt? Dagen börjar och dagen slutar. Vad som händer däremellan tycker jag att man ofta knappt ens hinner med att registrera. Hur ska man då kunna klämma in nåt till som man känner att man skulle vilja ägna lite tid åt? ;P

Nu tänker jag dock, trots ganska trötta ögon, ta mig an uppgiften att publicera de inlägg som jag tidigare kopierat från min gamla blogg.

Du som har läst de tidigare. Läs de igen eller feel free att hoppa över de. :P
Du som är ny. Välkommen att läsa och kanske till och med ge en kommentar till något inlägg om du tycker det är värt de. =)
Att ge en kommentar är givetvis något även du som har läst inläggen förut kan göra. Det gör mig bara glad.

Så ja. Nu kör vi. Nu är det tid att blogga...

Inga kommentarer: