tisdag 4 november 2008

IT'S ALIVE!!!

Ja nu verka de ju som att man har kommit igång. Den nya bloggen har startat och inläggen från den förra är publicerade.

Ny bloggdomän, ny adress, nytt utseende, nya möjligheter...

...å samma gamla skrot bakom tangenterna! Haha! ;P

Det blev dock inte utan tjorv som ja la in de gamla blogg-inläggen. Trodde att de skulle hamna efter inlägget "Tid att blogga" eftersom jag publicerade dem efter detta rent tidsmässigt. Så var dock inte fallet utan de publicerades i bloggen efter den ordning i vilken jag hade sparat dem som utkast på mitt egna konto. Därav hamnade det första inlägget från förra bloggen till och med före det som egentligen skulle vara det första inlägget på denna nya blogg.

[Redaktörs anmärkning 16/11 -08: Tjohoo! Jag hittade just ett sätt på vilket jag kunde fixa till ordningen på blogginläggen. =) Trots att det var en tydlig grej så hade jag missat att man själv kunde skriva in datum och tidpunkt för sina publiceringar. Nu har jag dock använt mig av detta så att det första inlägget på denna min nya blogg verkligen är det som det i sin rubrik anger. Det första inlägget på den nya bloggen. ;P]

Jajja, detta var kanske - ja förmodligen alldeles säkert - helt onödig information då ni säkert kan leta er fram på bloggen ändå. Men nu blev de sagt iaf. =)

Nu lever den hur som helst min nya blogg och för mig har det blivit sängdags.
Fler inlägg som finns sparade som utkast kommer troligtvis imorrn (läs idag).

Hade!

1 kommentar:

märta sa...

Welcome to blogspot! Måste säga att det var lite imponerande med bildspel och allt. Skickligt stajke stephan! ;)