söndag 2 november 2008

Gammalt blogg - utmaning

Fick en utmaning vars regler är följande: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Tänkte att ja nu skulle ta tag i de å försöka komma på 6 knepiga saker om mig själv... borde väl inte va så svårt..

1)
Ketchup på bullar funka väl? ; )

2) Skrattar ibland åt mig själv efter knepiga monologer, utförda framför spegeln, med diverse dåliga skämt, konstiga ljud och fula miner... =)

3) Jag kan skrika två höga toner... samtidigt... och vissla samtidigt som ja gör nåt knepigt ljud... haha! jajja..

4) Jag kan hälla i mig 4 liter fil på 25min... dock inte utan att "göra plats i magen" emellanåt.. ; )

5) Jag är känslosam/lättrörd av mig, mesig säkert enligt en del. Bli otroligt rörd av vissa filmer/filmscener. Grät till "A Walk To Remember" (vilken film, vilken kille!)... och slutet på Armageddon oxå förstås =), m.m. Om någon visar känslor på ett tydligt sätt har jag lätt att bli berörd. Blir inte ofta arg men då jag blir det blir jag istället rejält arg och finner det då ofta oxå så jobbigt så jag gråter en skvätt... gillar inte att va arg..

6) Gillar att anta utmaningar - om än inte i samma utsträckning som förr ; ) - även om de ibland är av tvivelaktigt slag.. Ätar-utmaningar va ja på på förut men mindre nu...

7) Tvångstankar... inga större, men en massa små som jag själv är tvungen att skratta åt då de kommer fram.. säger bara: övergångsställe, siffror & antal (tex köttbullar ell potatisbullar) eller... Rutigt golv! =) När ja ska äta Ahlgrens bilar blir de allt som oftast så att ja får för mig att de ska ätas tre å tre å alltid en av varje färg, en vit, en röd och en grön... går det inte jämnt ut på slutet så bjuder man bort det som är kvar! De är inte så att ja tror att ngt negativt ska hända om ja inte gör som ja ibland får för mig... det är bara roligast att göra så... ; )

Hmm... skulle ju bara va 6 punkter eg... men de va ju svårare att hitta på 6 än 7... å så va de ju de här med siffror... Haha!

Inga kommentarer: